THANK YOU 

Bedankt voor je aankoop,

Wij wensen je heel veel plezier van je nieuwe item(s) en hopen dat je een positieve ervaring hebt gehad met HYPE. Of je nou een aankoop bij ons hebt gedaan via Marktplaats of bij ons in de showroom bent geweest, wij stellen je feedback zeer op prijs!

Ben je tevreden met je aankoop laat dit andere dan weten op één van onze social media pagina's
Heb je vragen over je aankoop of wil je persoonlijk contact met een medewerker kijk dan bij onze contact  pagina voor alle opties.

We stellen het zeer op prijs als er foto's ingestuurd worden van de bij HYPE gekochte items.

Met ingestuurde foto's vullen we wekelijks ons lookbook op de website en onze andere pagina's aan.
Als u foto's instuurt geeft u dus toestemming dat wij deze voor commerciële doeleinden mogen gebruiken.

Heb je foto's van je ingerichte item(s)? stuur ze dan naar info@hypepopup.nl.

 

Groeten, team HYPE pop-up

Dit zijn de voorwaarden voor retourneren.

Returns


 

1 . Het product dat je gekocht hebt heeft scheuren/gaten of andere beschadigingen.

      m.u.v. vermelding hiervan in de advertentie tekst


2.  Het product dat je gekocht hebt is niet
hetzelfde als op de foto's. 

     m.u.v. kleurverschillen


3.  Het product dat je gekocht hebt heeft niet de afmeting zoals vermeld op het artikelkaartje.

     m.u.v. de franje rand correctie +- franje rand tot 15 cm aan beide kanten.

Indien de staat niet overeenkomt met de advertentie beschrijving zoals vermeld op het platform waar je van ons kocht nemen wij het retour. In alle andere gevallen adviseren wij doorverkoop. 
Marktplaats & Facebook zijn zeer gebruiksvriendelijk.


Voldoet het product aan één van de onderstaande eisen dan neem je contact op via de live chat of via het contact formulier

 

Geef bij het opgeven van een retour zo veel mogelijk informatie met foto's om je standpunt te ondersteunen. Indien je retour verzoek word goed gekeurd word je vriendelijk verzocht om het product retour te zenden met track & trace code bij voorkeur via PostNL. Een retour kan tot maximaal 14 dagen na aankoop aangegeven worden.

Return process

Bij ontvangst van je retour beoordelen wij de staat van het artikel op de zelfde manier als vóór dat we het op Marktplaats plaatsten.
We brengen indien mogelijk het artikel in de staat hoe je het verwachtte binnen te krijgen. 
Als dit gelukt is sturen we het artikel weer naar je op.
Doorgaans duurt dit proces niet langer dan 15 dagen. Indien wordt vastgesteld dat het onmogelijk is om je gekochte item in de juiste staat te brengen gaan wij over op gedeeltelijke of gehele vergoeding van het aankoop bedrag en de gemaakte verzendkosten.
Dit kan je binnen 30 dagen op het door jou opgegeven rekening nummer retour verwachten. Je bent hierbij zelf verantwoordelijk voor het opgeven van het juiste rekening nummer. HYPE stelt zich hier niet aansprakelijk voor.

Resell

Ben je van plan om je bij HYPE gekochte artikelen door te verkopen? Gebruik dan gerust onze foto's!

Het is niet toegestaan onze foto's te gebruiken voor een item dat je zelf te koop aan bied dat niet bij HYPE is gekocht.

Al onze items zijn voorzien van een kaartje met unieke artikel code en andere nuttige verkoop informatie. Op dit aangehechte kaartje vind je informatie zoals afkomst, afmeting, design etc. die je kunt gebruiken als tags. Het gebruiken van tags zal je aankoop bevorderen. 
Bij Marktplaats is word elk word dat je gebruikt in de titel van je advertentie gezien als één tag.


 

VISIT US

Alles wat HYPE te koop aan bied is bij goed daglicht te ervaren in onze showroom.
Door onze grote ramen met veel daglicht inval kunnen wij de kleuren zo echt mogelijk fotograferen. Iedereen die van plan is om iets bij HYPE te kopen mag dit eerst vrijblijvend in de showroom komen bekijken, uitsluitend op afspraak.

We ondersteunen graag bij het maken van de beste keuze/oplossing. Daarbij is het handig om bij uw showroom bezoek de maten van de in te richten ruimte(s) bij de hand te hebben.
Vooral bij het aanschaffen van kleden adviseren we om goed op te meten. Om de juiste kleurkeuze te kunnen maken kunnen kleurstalen, stukjes stof van gordijn of bank heel handig zijn.
Een foto van bijvoorbeeld je woonkamer maakt de keuze vaak een stuk gemakkelijker!

Kunt je niet wachten om alvast te oriënteren tussen ons huidige aanbod?
Bekijk deze dan nu op onze Marktplaats page.





 

Zo word je aankoop verzonden.

Shipping

Ik woon niet in de buurt maar wil wel graag een kleed kopen kopen kan dat?
Natuurlijk, dan sturen we het naar je op!
Momenteel verzenden wij dagelijks onze tapijten en kleden het hele land door. Ook naar buurtlanden België, Frankrijk & Duitsland is voor ons geen probleem.
De meeste kleden kunnen voor €13.25 of minder worden verzonden. Dit doen wij ten aller tijde via PostNL zakelijk met track and trace code. Voor meer tarieven verwijzen we je naar de website van postNL.

Hoelang duurt het voor dat ik mijn kleed in handen heb?
Zodra wij je betaling ontvangen hebben melden we het pakket voor je aan bij PostNL. We zijn als zakelijk klant verplicht om de zending een dag van te voren aan te melden. Daarmee komt de gemiddelde zendtijd op 1-3 dagen na betaling. Tijdens het weekend en feestdagen is het mogelijk dat dit langer duurt 1-5 dagen.

Hoe word het kleed verzonden?*
Wij doen ons uiterste best om het kleed zo veilig mogelijk naar je op te sturen. Hierbij maken we gebruik van meerdere lagen stevig plastic en tape. De verpakking is water- en luchtdicht. Elke verzending is voorzien van een Track and Trace code die je online kunt volgen en eventueel wijzigen.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van het juiste adres. HYPE stelt zich hier niet aansprakelijk voor.

Kleden tot 165 cm breed worden vaak opgerold verstuurt.
Kleden vanaf 165 cm breed worden opgevouwen verstuurt.

Als het voor ons niet mogelijk is om een kleed of tapijt te verzenden via PostNL beschikken wij ook over een bezorger.
We bespreken de opties en kosten hiervan op basis van kilometer vergoeding.

Voor meer tarieven over verzending naar het buitenland of het volgen van je pakket via Track & Trace verwijzen we je door naar de site van PostNL


LET OP! Uiteraard doen wij ons best om de kleden zo secuur mogelijk te omschrijven en fotograferen. Echter is het niet zo dat kleuren via elk beeldscherm hetzelfde worden weergegeven. HYPE geeft geen garantie dat kleuren in het echt exact hetzelfde zijn als op de onbewerkte foto's van onze advertenties. Donkerder lichter of niet passend in uw interieur is geen reden voor retourneren of ruilen. Onze showroom is 7 dagen per week overdag en s'avonds op afspraak te bezoeken. Uw bezoek is geheel vrijblijvend.

*je pakket word op bovenstaande manier verzonden.

See you again

We danken je hartelijk voor je aankopen en zien je graag terug! Hoe werd je door ons ontvangen en geholpen? Laat een review achter op Facebook. Is onze showroom de moeite waard als je er een uur voor moet reizen? Beoordeel ons op Google. Heb je foto's gemaakt bij ons of bij je thuis van onze items? Tag en volg ons dan op Instagram.
En draag een steentje bij aan een snellere omloop van tweedehands goederen.

  • Grey Google+ Icon
  • Grey Facebook Icon
  • coin-300kopie
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon