FAQ - Frequently Asked Questions

-Waarom werken jullie op afspraak?
-Sturen jullie ook op?
-Kan je een tapijt proef leggen?
-Wat is het verschil tussen een handgeknoopt tapijt en een machinaal tapijt?

Waarom werken jullie op afspraak?

Wat je precies mooi vindt aan een tapijt is vaak heel persoonlijk. Ons aanbod kan dan ineens best overweldigend zijn. Daarnaast ben je misschien aan afmeting en een budget gebonden. Tijdens je afspraak begeleid ik je met het selecteren van favorieten. Geef ik je persoonlijk advies en help ik je met het combineren van kleuren en stylen.

Ik luister naar je wensen en verplaats me in jouw huishouden. Dit houd ieder bezoek kwalitatief met een grote kans van slagen bij het vinden van jouw droom kleed!

 

Sturen jullie ook op?

In de meeste gevallen is verzenden geen probleem. De kleden worden afhankelijk van het gewicht en de afmeting opgerold of gevouwen verzonden. 

Tapijten onder de 30 kg versturen wij via PostNL met track and trace code.

Tapijten boven de 30 kg kunnen op afspraak afgeleverd worden op uw woon of werkadres. 

 

Kan je een tapijt proef leggen? 

Het is mogelijk om een tapijt in de showroom op te halen en deze uit te proberen. Dit doen we in overleg met een duidelijke afspraak. Vraag ons naar de beschikbaarheid en mogelijkheden. 

Dit kan per tapijt verschillen.
 

Wat is het verschil tussen een handgeknoopt en een machinaal tapijt?

Een handgeknoopt tapijt is volledig gemaakt door mensen handen.

Dit begint al bij het scheren en spinnen van de wol maar denk ook aan het verven en het patroon knopen. Een machinaal tapijt is volledig gemaakt met behulp van machines.

Daardoor kan dit type tapijt veel sneller en daarmee goedkoper gemaakt worden.
Wij vermelden altijd of een kleed handgeknoopt of machinaal geknoopt is in de titel van de advertentie tekst.
In de omschrijving vermelden wij nog meer handige informatie zoals materiaal gebruik en soort design.